مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-28بين الملل

مخالفت مردم عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


نظرسنجی جدید نشان داد بیش از نیمی از سعودی ها با برقراری روابط با رژیم صهیونیستی اشغالگر همانند امارات و بحرین مخالف هستند.

- نظرسنجی جدید نشان داد بیش از نیمی از سعودی ها با برقراری روابط با رژیم صهیونیستی اشغالگر همانند امارات و بحرین مخالف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه سیاست های خاور نزدیک واشنگتن نتایج نظرسنجی شرکت پژوهش های تجاری مورد اعتماد و مستقل را پیرامون نظر مردم عربستان درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی منتشر کرد که در تاریخ بین 17 اکتبر و 9 نوامبر با جامعه آماری بیش از 1000 شهروند سعودی در مناطق مختلف این کشور انجام داده است.

طبق این نظرسنجی 25 درصد سعودی ها توافقنامه عادی سازی روابط امارات و بحرین را کاملا منفی می بینند و 30 درصد هم تا حدودی این توافقنامه را منفی می دانند و به این ترتیب در مجموع 55 درصد با این توافقنامه مخالف هستند.

در مقابل 40 درصد این توافقنامه را مثبت و تا حدودی مثبت می دانند و پنج درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند، معنای این توافقنامه را نمی دانند.

در این نظرسنجی 86 درصد شرکت کنندگان با این مساله که عربستان به شهروندان خود اجازه می دهد بدون وجود توافقنامه رسمی عادی سازی روابط با اسراییلی ها روابط تجاری داشته یا در فعالیت های ورزشی شرکت کنند، اعلام مخالفت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مردم عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مخالفت مردم عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی