مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-28بين الملل

آمادگی یونیسف و 350 شرکت هواپیمایی و خطوط کشتیرانی برای انتقال واکسن کرونا


این بار شرکت های هواپیمایی به جای فروش بلیط هواپیما و کشتیرانی ها به جای برگزاری تورهای کروز تفریحی برای حذف سریع ویروس کرونا و بازگشت به شرایط قبل با سازمان یونیسف همکاری خواهند کرد.

- این بار شرکت های هواپیمایی به جای فروش بلیط هواپیما و کشتیرانی ها به جای برگزاری تورهای کروز تفریحی برای حذف سریع ویروس کرونا و بازگشت به شرایط قبل با سازمان یونیسف همکاری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام طاهاگشت، روز دوشنبه در خبر منتشر شده از خبرگزاری رویترز به نقل از صندوق کودکان ملل متحد (سازمان یونیسف) این سازمان در نظر دارد در سال 2021 با همکاری 350 شرکت هواپیمایی و کشتیرانی نزدیک به 2 میلیارد دوز واکسن کرونا را به کشورهای در حال توسعه و فقیر جهان بفرستد.

به گفته یونیسف، این سازمان تصمیم دارد عملیاتی با عنوان کوواکس یا برنامه جهانی تخصیص واکسن کووید 19، را زیر نظر سازمان جهانی بهداشت و با همکاری 350 شرکت هواپیمایی و ترابری دیگر در جهان انجام دهد.

تاکنون خبرها و گزارش های بسیاری مبنی بر ساخت واکسن کرونا منتشر شده است، اما هنوز هیچ نتیجه موفق و تاثیرگذاری مشاهده نشده است.

با تمام این وجود سازمان یونیسف اعلام کرده است که در سال 2021 با کمک این 350 شرکت بیش از 2 میلیارد واکسن کویید 19 به همراه سرنگ و دیگر لوازم موجود را در کشورهای در حال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی یونیسف و 350 شرکت هواپیمایی و خطوط کشتیرانی برای انتقال واکسن کرونا

آمادگی یونیسف و 350 شرکت هواپیمایی و خطوط کشتیرانی برای انتقال واکسن کرونا