مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-28سياسي

ادارات دولتی شهرهای قرمز استان تهران یک هفته تعطیل شد


معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می کند، از امروز تا 14 آذر تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا 14 همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا  از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

وی گفت: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسؤول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران با تأکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی انجام می پذیرد، عنوان کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه  استانداری و فرمانداری ها برای رصد شرایط تشدید می شود.

پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه های مربوطه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دولتی شهرهای قرمز استان تهران یک هفته تعطیل شد

ادارات دولتی شهرهای قرمز استان تهران یک هفته تعطیل شد