مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-28اقتصادي

زمین وزارت دفاع 99/9/9 در بورس کالا عرضه می شود


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای شفاف سازی فروش املاک و اراضی خود، فردا(9 آبان) برای نخستین بار زمینی با قیمت پیشنهادی 130میلیارد ریال به صورت حراج در بورس کالا عرضه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای شفاف سازی فروش املاک و اراضی خود، فردا(نهم آذرماه) برای نخستین بار زمینی واقع در شهرستان دماوند-دشت مشاء به مساحت 3623 مترمربع را با قیمت پیشنهادی 130میلیارد ریال به صورت حراج در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

قیمت پایه پیشنهادی این زمین در حالی 130 میلیارد ریال اعلام شده که تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ 3.

9 میلیارد ریال معادل سیصد و نود میلیون تومان (3 درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده است.

مهلت واریز وجه تضمین و ثبت درخواست جهت شرکت در حراج نیز تا پیش از پذیرفته شدن بهترین قیمت پیشنهادی و انجام معامله خواهد بود.

همچنین نوع تسویه این عرضه که فردا(یکشنبه) در تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا انجام می شود، به صورت نقدی و اعتباری بوده و خریدار نهایی به عنوان برنده حراج، ظرف 10 روز کاری بعد از تاریخ انجام معامله فرصت دارد 40 درصد بخش نقدی را به حساب عملیاتی بورس کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین وزارت دفاع 99/9/9 در بورس کالا عرضه می شود

زمین وزارت دفاع 99/9/9 در بورس کالا عرضه می شود