مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28اقتصادي

کار مردم بر زمین نماند/ادارات مطلق تعطیل نباشند


استاندار هرمزگان با بیان اینکه ادارات به طورمطلق تعطیل نباشند، گفت: کاهش حضور کارکنان در ادارات با تشخیص مدیران دستگاه ها و به صورت دورکاری انجام شود ونباید کار مردم بر زمین بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطرح شد، به معنی تعطیلی مطلق ادارات نیست، بلکه بر اساس این بخشنامه، مدیران دستگاه ها مجوز دارند تا سقف یک سوم و یا کمتر از آن، کارکنان را از حضور در محل کار معاف و کارکنان نسبت به دورکاری و انجام امورات دستگاه های اجرایی اقدام کنند.

همتی گفت: تصمیم گیری مدیران برای دورکاری کارکنان نباید خللی در روند ارائه خدمات ضروری به شهروندان ایجاد کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی توسط دستگاه های اجرایی، افزود: اکثر خدمات دستگاه های خدماتی و اجرایی از طریق الکترونیکی قابل ارائه است و مردم می توانند خدمات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت و از مراجعه حضوری که در خطرپذیری فرد و محیط اثرگذار است پرهیز کنند.

همتی، گفت: در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها و عرضه کنندگان کالا نیز ثبت سفارش الکترونیکی دارند که شهروندان می توانند با استفاده از این خدمات، از مراجعه حضور به مراکز و فروش پیشگیری کنند.

رییس قرارگاه و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه حضور افراد مبتلا به بیماری کرونا در جامعه، به عنوان یکی از عوامل خطرآفرین در ستاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مردم بر زمین نماند/ادارات مطلق تعطیل نباشند

کار مردم بر زمین نماند/ادارات مطلق تعطیل نباشند