مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28سياسي

آغاز عملیات کاشت 300 هزار بوته گل فصلی در شهر قشم


مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات کاشت بیش از 300 هزار بوته گل فصلی در شهر قشم خبر داد و گفت: هدف اصلی از این عملیات سالم سازی محیط زیست، - ایسنا/هرمزگان مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات کاشت بیش از 300 هزار بوته گل فصلی در شهر قشم خبر داد و گفت: هدف اصلی از این عملیات سالم سازی محیط زیست، زیباسازی منظر و سیمای شهر قشم و ایجاد طراوت، نشاط و شادابی برای شهروندان این شهر است.

فرج طهماسبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: شرایط مطلوب آب و هوایی جزیره قشم در نیمه دوم سال باعث شده که این مدیریت کاشت این گل ها را در این برهه زمانی به عنوان یک وظیفه اجتماعی برای نیل به این اهداف در دستور کار قرار دهد.

وی انواع این گل ها را شامل اطلسی، جعفری، شمعدانی، گازانیا، میمون، قرنفل، اطلسی ایرانی اعلام کرد و گفت: کاشت این گل ها در سطح میادین، معابراصلی و پارک های شهر قشم در دست اجرا است و تا پایان سال نیز گل های متنوع دیگری فضای سبز قشم را رنگین می کند.

طهماسبی اضافه کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته با طراحی های جدید و کاشت گل های خوش رنگ و با طراوت، نشاط و شادابی را به شهروندان قشمی هدیه داده و شاهد چهره متفاوتی از قشم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات کاشت 300 هزار بوته گل فصلی در شهر قشم

آغاز عملیات کاشت 300 هزار بوته گل فصلی در شهر قشم