مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28بين الملل

وزارت خارجه سوریه: پناهجویان در لبنان به کشور بازگردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این وزارتخانه امروز (شنبه) در این بیانیه تاکید کرد: دولت از همه شهروندان سوری که تحت شرایط ناعادلانه جنگ مجبور به ترک کشور شدند، - وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه با انتشار بیانیه ای از پناهجویان این کشور در لبنان خواست که برای داشتن زندگی بهتر به کشور خود بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این وزارتخانه امروز (شنبه) در این بیانیه تاکید کرد: دولت از همه شهروندان سوری که تحت شرایط ناعادلانه جنگ مجبور به ترک کشور شدند، برای بازگشت به وطن خود و زندگی در عزت و امنیت دعوت کرده و همه امکانات را برای این بازگشت فراهم می کند.

دولت تمام تلاش خود را برای تأمین نیاز های زندگی مناسب آن ها انجام خواهد داد.

این بیانیه در حالی منتشر شد که چندی پیش به دنبال حادثه ای در شهر بشری لبنان که پناهجویان سوری در آن اقامت دارند، یک شهروند لبنانی جان خود را از دست داد.

این وزارتخانه از دادگستری لبنان خواست برای کشف تمام جنبه های این حادثه و عوامل آن اقدامات لازم را انجام دهند و از بهره برداری سیاسی و سوء استفاده علیه پناهندگان سوری جلوگیری کرده و وظایف خود را برای محافظت از شهروندان این کشور حاضر در لبنان ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه سوریه: پناهجویان در لبنان به کشور بازگردند

وزارت خارجه سوریه: پناهجویان در لبنان به کشور بازگردند