مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-28بين الملل

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی ناآرامی های اخیر در جنوب عراق است


یک نماینده عراقی درباره درگیری های روز گذشته در مرکز استان «ذی قار»، از نقش کنسولگری آمریکا در بصره در ناآٰرامی های اخیر در استانهای جنوبی عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البلداوی نماینده فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق، امروز (شنبه - 28 دسامبر) درباره ناآرامی های اخیر در استانهای جنوبی عراق و درگیری های روز گذشته در استان ذی قار توضیح داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت: آنچه که در مناطق جنوبی و به ویژه استان ذی قار اتفاق افتاده و می افتد، دردناک است.

تکرار مطالبات برای تغییر این استاندار یا فلان مسئول یک اقدام برنامه ریزی شده برای تداوم تظاهرات مردم و در نتیجه ایجاد فتنه است.

این نماینده عراقی افزود که فراکسیون الصادقون دارای اطلاعات و مدارک موثقی از نقش اطلاعاتی آمریکا در ایجاد فتنه و دامن زدن به اختلافات در مناطق جنوبی عراقی است و این اطلاعات را در اختیار طرف های مسئول نیز قرار داد اما آنها اقدامی نکردند.

وی در پایان به نقش اصلی اطلاعات آمریکا که در پوشش کنسولگری آمریکا در بصره فعالیت دارد، اشاره کرد که توانسته به صفوف تظاهرات کنندگان و سرویس های امنیتی نفوذ کند.

از سوی دیگر، ناظم الوائلی استاندار ذی قار نیز امروز گفت که وضعیت امنیتی در این استان پایدار است و به منظور جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی ناآرامی های اخیر در جنوب عراق است

نماینده عراقی: آمریکا عامل اصلی ناآرامی های اخیر در جنوب عراق است