مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-28سياسي

مشکل زمین های موقوفه ورنامخواست و شهر جدید مجلسی برطرف می شود


معاون اقتصادی و بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مشکل زمین های موقوفه شهر جدید مجلسی و ورنامخواست با همکاری وزارت راه و شهرسازی برطرف می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون اقتصادی و بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مشکل زمین های موقوفه شهر جدید مجلسی و ورنامخواست با همکاری وزارت راه و شهرسازی برطرف می شود.

مهدی پندار، در جلسه هماهنگی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان که با حضور علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی و حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب تبدیل به احسن موقوفات ممنوع است و تنها در موارد خاص باید اجرایی شود، اظهارکرد: در این زمینه موضوع ورنامخواست از استثنائات بوده، چرا که مردم زیادی در آن درگیر هستند.

وی با اشاره به پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در خصوص حل مشکل ورنامخواست و همچنین شهر جدید مجلسی، گفت: در این زمینه وزیر راه و شهرسازی درخواست داشت و رییس سازمان اوقاف هم به صورت تلفنی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص رسیدگی به وضعیت مشکل شهر جدید مجلسی نیز گفت: رایزنی برای دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زمین های موقوفه ورنامخواست و شهر جدید مجلسی برطرف می شود

مشکل زمین های موقوفه ورنامخواست و شهر جدید مجلسی برطرف می شود