مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-28پزشكي

رنگ بندی کرونایی هرمزگان تغییر نکرد/ اعمال محدودیت ها همچنان تداوم دارد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت ها طبق هفته گذشته همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: روزانه وضعیت شهرستان های هرمزگان رصد شده و براساس وضعیت آن رنگ بندی ها اعلام می شود که در این هفته شاهد تغییری نبوده ایم.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت ها طبق هفته گذشته همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: روزانه وضعیت شهرستان های هرمزگان رصد شده و براساس وضعیت آن رنگ بندی ها اعلام می شود که در این هفته شاهد تغییری نبوده ایم.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به بررسی و ارزیابی معیارهای مشخص شده از سوی وزارت بهداشت و درمان رنگ بندی شهرستان های هرمزگان در هفته جاری مطابق با هفته ماقبلش بوده و هیچ شهرستانی تغییر رنگ نداشته است.

وی با بیان اینکه به این ترتیب اعمال محدودیت ها طبق هفته گذشته همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: روزانه وضعیت شهرستان های هرمزگان رصد شده و براساس وضعیت آن رنگ بندی ها اعلام می شود.

نوروزیان عنوان کرد: اگر در این مدت تغییر رنگی در شهرستانی رخ دهد و وارد رنگ بالاتری شود آن زمان اعمال محدودیت های آن شهرستان نسبت به رنگ بالاتر تغییر پیدا می کند که مراتب نیز به صورت روزانه در صورت تغییرات اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی کرونایی هرمزگان تغییر نکرد/ اعمال محدودیت ها همچنان تداوم دارد

رنگ بندی کرونایی هرمزگان تغییر نکرد/ اعمال محدودیت ها همچنان تداوم دارد