مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-28ورزشي

تمرین خانگی ملی پوشان تکواندوی بانوان+فیلم


ملی پوشان تکواندو بانوان همچنان با تعطیلی اردوهای تیم ملی اما تمرینات خود را در خانه پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود اردوهای تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان پس از اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش همانند اردوی مردان در محل سالن تمرین تیم های ملی برگزار شود اما چند بار به خاطر همگیری ویروس کرونا، ایجاد محدودیت ها کرونایی و بروز برخی مشکلات به زمان دیگری موکول شد.

بر همین اساس در این مدت طولانی از عدم برگزاری اردوها، چهار هوگوپوش تیم ملی بانوان (مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) که به اردو دعوت شده بودند، تمرینات خانگی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی ادامه دادند تا پس از کاهش اوج کرونا مجددا‍ تمرینات خود را در کمپ تیمهای ملی آغاز کنند.

  همچنین با توجه به اعمال محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور در سراسر کشور و تعطیلی دو هفته ای، تمرینات این نفرات هم به تاریخ 15 آذر ماه و پس از گرفتن تست PCR موکول شد.

  اما با این حال ملی پوشان تکواندو بانوان ایران تمرینات آمادگی جسمانی، هوازی و تکنیکی خود را به صورت آنلاین زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی و سایر کادر فنی تیم ملی بانوان کماکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین خانگی ملی پوشان تکواندوی بانوان+فیلم

تمرین خانگی ملی پوشان تکواندوی بانوان+فیلم