مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-28اقتصادي

قیمت و خرید ظرفشویی ال جی 512 + تخفیف ویژه


امروز یکی از بهترین ظرفشویی های ال جی میهمان میز نقد و بررسی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بابانوئل، ظرفشویی ال جی 512 که بالاترین آمار فروش را در بین تمام مدل نه تنها در مارک ال جی بلکه در بین تمام برندها را داراست.

البته دلیل فروش بالای آن بالابودن ارزش خرید ان است که کلی امکانات و قابلیت در کنار قیمت بسیار مناسب را می توان از این ظرفشویی انتظار داشت.

در ابتدا یک سری از ویژگی های برجسته این مدل را ذکر می کنیم و در پایین به تشریح و معرفی کامل ظرفشویی خواهیم پرداخت : قطعات کره و مونتاژ کره رنگ : سفید و نقره ای ظرفیت : 14 نفره تعداد برنامه 12 برنامه مجهز به سیستم کواد واش یا همان شستوشوی 4 طرفه مجهز به موتور قدرتمند دایرکت درایو اینورتر و .

با مشاهده ی چند مشخصه ی بالا که اتفاقا از مشخصات بارز انتخاب ظرفشویی نیز می باشند متوجه می شویم که با یک ظرفشویی کامل و بروز طرف هستیم.

نقاط قوت 512 طراحی زیبا و صفحه تمام لمسی شست و شوی چهار طرفه کواد واش موتور قدرتمند و طول عمر بالا کیفیت ساخت بالا مصرف بسیار کم آب و برق نقاط ضعف 512 نداشتن بخارشوی نداشتن طبقه سوم طراحی ظرفشویی ال جی 512 باری دیگر شاهد نو آوری جدید از طرف شرکت ال جی این بار در ظرفشویی 512 بودیم طراحی بسیار زیبا و خاص ظرفشویی ال جی 512 می تواند نمای مدرن و شیک به آشپزخانه ی شما ببخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت و خرید ظرفشویی ال جی 512 + تخفیف ویژه

قیمت و خرید ظرفشویی ال جی 512 + تخفیف ویژه