مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-28اجتماعي

کوهنوردان 3 استان کشور در جنوب آذربایجان غربی مفقود شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: کوهنوردان 3 استان کشور از پنجشنبه هفته گذشته در راه صعود به کوه بلقیس شهرستان تکاب مفقود شدند.

- امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این کوهنوردان اهل استان های گلستان، آذربایجان شرقی و زنجان که در روز پنجشنبه هفته گذشته همزمان با بارش شدید برف برای کوهنوردی به کوه سه هزار و 350 متر ارتفاع بلقیس در تکاب سفر کردند که مفقود شده اند.

وی ادامه داد: این کوهنوردان عصر پنج شنبه با وجود هوای برفی و کولاکی به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند اما از اواخر روز جمعه ارتباط آنها قطع شده و هیچ خبری از وضعیت آنها در دسترس نیست.

جعفرزاده بیان کرد: 2 تیم شامل تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و هیئت کوهنوردی تکاب بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردها وارد عمل شده و از ساعت 8 صبح روز شنبه عملیات جستجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: تیم های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنوردها از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند اما تلاش های آنها تاکنون نتیجه ای نداشته و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

بارش برف و کولاک شدید از عصر روز پنج شنبه گذشته تکاب را فراگرفت و تا صبح جمعه ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان 3 استان کشور در جنوب آذربایجان غربی مفقود شدند

کوهنوردان 3 استان کشور در جنوب آذربایجان غربی مفقود شدند