مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28پزشكي

نامه گلایه آمیز پرستاران به روحانی


اعضای شورای عالی و روسای هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور طی نامه ای به رییس جمهوری نسبت به گسترش نارضایتی های مدافعین سلامت به علت بی توجهی به مشکلات آنان، - گلایه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلیرغم نیاز و کمبود شدید پرستار نه هنوز نیروی پرستار کافی و متناسب جذب و بکارگیری شده؛ نه توسط مدیران و مسئولان عملیاتی در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانها به انگیزه مدافعین سلامت توجه کافی می شود.

نه حقوق و دستمزد آنها منتاسب این روزهای سخت و پرخطر پرداخت می شود و نه علت این همه ابتلا شهید و انفکاک نیروی متخصص از خدمت بررسی و رسیدگی می شود.

به رغم زحمات و تلاش های اعلامی سازمان برنامه و وزارت بهداشت و…، در رابطه با تخصیص های اعتبارات و مجوزهای استخدامی و… که بسیار رسانه ای هم شده اما برعکس در بیمارستان ها به دلیل عملی نشدن یا اجرای بسیار ناقص مصوبات؛ نه تنها در بین سرمایه های انسانی رضایتمندی ایجاد نشده بلکه به دلایل پیشگفت و به دلیل آنکه هر ماه به بهانه کاهش درآمدها از مبالغ دستمزدها و کارانه ها به شدت کاسته می شود و در نحوه محاسبه قانون بهره وری، رفتارهای سلیقه ای می کنند و درمقابل نص صریح قانون تفسیرها واعمال سلیقه های شخصی می کنند و حقوق حقه پرستاران را آن هم دراین شرایط رعایت نمی کنند؛ در بسیاری از بیمارستانها اعتراض بحق پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه گلایه آمیز پرستاران به روحانی

نامه گلایه آمیز پرستاران به روحانی