مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28بين الملل

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 آذر ایسنا


اخبار، واکنش ها و پیام های داخلی و خارجی در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته دفاعی و هسته ای کشورمان در یک عملیات تروریستی در منطقه آبسرد شهرستان دماوند در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

- اخطار ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامه سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل به دبیرکل این سازمان و رییس شورای امنیت در ارتباط با ترور شهید فخری زاده در صدر اخبار پرمخاطب بود.

مجید تخت روانچی در این نامه ضمن مسئول دانستن آمریکا و اسراییل در این حمله ناجوانمردانه، از سازمان ملل خواست با محکوم کردن این ترور، اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

وی همچنین ضمن اخطار به ایالات متحده و اسراییل در انجام اقدامات ماجراجویانه علیه ایران ، به ویژه در دوره باقی مانده از دولت فعلی ایالات متحده بر حق جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ تمام اقدامات لازم را برای دفاع از مردم و تأمین امنیت خود، تاکید کرده است.

رهبر انقلاب در پیام تسلیت برای شهید فخری زاده تاکید کرد عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده مجازات شوند پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته ای شهید، دکتر محسن فخری زاده هم از پربازدید های امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 آذر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 آذر ایسنا