مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28سياسي

برجام در سایه ترور


روح الله جمعه ای در یادداشتی با عنوان برجام در سایه ترور نوشت :برجام و هر مذاکره و توافق دیگری زمانی برای ایران و ایرانیان دارای ارزش و اعتبار است که قابلیت ایجاد آرامش و امنیت را برای کشور داشته باشد.

- روح الله جمعه ای در یادداشتی با عنوان "برجام در سایه ترور" نوشت :برجام و هر مذاکره و توافق دیگری زمانی برای ایران و ایرانیان دارای ارزش و اعتبار است که قابلیت ایجاد آرامش و امنیت را برای کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن یادداشت روح الله جمعه ای به این شرح است : جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت استقلال طلبی و آزادی خواهی که در اصول خود دارد همواره مورد خصم و تهدید نظام سلطه بوده است و از بدو انقلاب اسلامی به طرق مختلف مورد تعدی و تعرض قرار گرفته است.

چهل و یک سال دفاع مقدس در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، سیاسی و.

نتوانسته است خللی در اراده پولادین ایرانیان که پس از قرنها به استقلال و آزادی رسیده اند، ایجاد نماید و از این رو تمامی توطئه ها و ترفندهای دشمنان به ویژه محور عبری،عربی و غربی نقش بر آب شده است که البته در مسیر مقاومتحداکثری، هزینه های زیادی از جمله تحریم های گسترده و فشار اقتصادی بر معیشت مردم از سوی دشمنان اعمال شده که تلاش مقامات دلسوز نظام و دولتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام در سایه ترور

برجام در سایه ترور