مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28پزشكي

آمار افزایشی مراجعه به بیمارستان های گلستان/ فوت 13 نفر دیگر در 24 ساعت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از آمار افزایشی مراجعه به بیمارستان های شهرهای استان گلستان خبر داد و بر رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه روند مراجعه بیماران به بیمارستان های استان در پنج شهرستان گمیشان، بندرگز، علی آبادکتول، کلاله و مراوه تپه افزایشی است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم های عروسی و مهمانی ها نقش بسیار موثری در افزایش ابتلا مردم به کرونا دارد.

* طی 24 ساعت گذشته 13 بیمار بر اثر کرونا در استان جان باختند/ وضعیت شهرها گلستان از نظر رنگ ها و میزان ابتلا به کرونا تغییری نکرده است رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل بیماران بستری در بیمارستان های استان 552 بیمار است که از این تعداد 115 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

فاضل تاکید کرد: در بخش مراقبت های ویژه 56 بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند و طی 24 ساعت گذشته 13 بیمار بر اثر کرونا در استان جان باختند.

وی گفت: وضعیت شهرها از نظر رنگ ها و میزان ابتلا تغییری نکرده و انتظار داریم مردم عزیز طی یک هفته پیش رو جدیت بیشتری در رعایت پروتکل ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار افزایشی مراجعه به بیمارستان های گلستان/ فوت 13 نفر دیگر در 24 ساعت

آمار افزایشی مراجعه به بیمارستان های گلستان/ فوت 13 نفر دیگر در 24 ساعت