مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28اجتماعي

احتمال بارش برف در گردنه اسدآباد/زنجیرچرخ همراهتان باشد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه آلود بودن گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: احتمال بارش برف در بعداز ظهر امروز در محور گردنه اسدآباد وجود دارد که از رانندگان درخواست می شود حتماً برای احتیاط زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

- ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه آلود بودن گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: احتمال بارش برف در بعداز ظهر امروز در محور گردنه اسدآباد وجود دارد که از رانندگان درخواست می شود حتماً برای احتیاط زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف در گردنه هم اکنون اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در گردنه برای هر گونه عملیات برف روبی و خدمات در این راستا مستقر شده است.

وی افزود: در حال حاضر تردد در این محور روان و عادی بوده و از رانندگان درخواست می شود برای پیشگیری از بروز هر حادثه ای با توجه به مه آلود بودن محور در هنگام رانندگی فاصله طولی را از دیگر خودروهای در حال حرکت در این جاده رعایت کنند.

رستمی با اشاره به آغاز طرح زمستانه شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: در راستای طرح زمستانه امسال اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد 10 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف در گردنه اسدآباد/زنجیرچرخ همراهتان باشد

احتمال بارش برف در گردنه اسدآباد/زنجیرچرخ همراهتان باشد