مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28بين الملل

واکنش های بین المللی به ترور شهید فخری زاده


وزرای خارجه ونزوئلا و دولت نجات ملی یمن ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند و گزارشگر ویژه سازمان ملل قتل هدفمند فرامرزی خارج از درگیری مسلحانه را نقض قوانین بین المللی حقوق بشر خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شهید *نامه ایران به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت/ آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول حمله ناجوانمردانه علیه دانشمند برجسته ایرانی مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز جمعه شب با ارسال پیامی به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت، ضمن مسئول دانستن آمریکا و اسراییل در این حمله ناجوانمردانه، از آنها خواست با محکوم کردن این ترور، اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

در نامه روانچی آمده است: امروز، 27 نوامبر 2020 ، در شهر آبسرد استان تهران، آقای محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی، در یک حمله تروریستی ترور شد.

یکی از آخرین خدمات شهید فخری زاده نقش برجسته وی در تولید اولین کیت بومی تشخیص کرونا بود که سهم بزرگی در تلاش های ملی ما در مهار این همه گیری در زمانی داشته است که ایران تحت تحریم های غیرانسانی ایالات متحده است که به شدت مانع دسترسی ما به کالاهای بشردوستانه از جمله داروها و تجهیزات پزشکی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های بین المللی به ترور شهید فخری زاده

واکنش های بین المللی به ترور شهید فخری زاده