مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-28سياسي

ماجرای درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان در فضای مجازی چیست؟


چند روزی است پیامی برای کمک به شیرخوارگاه نرجس در اصفهان در فضای مجازی و گروه های مختلف دست به دست می چرخد، اما ماجرای این درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان چیست؟ - ایسنا/اصفهان چند روزی است پیامی برای کمک به شیرخوارگاه نرجس در اصفهان در فضای مجازی و گروه های مختلف دست به دست می چرخد، اما ماجرای این درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان چیست؟ در متن پیام ارسالی آمده که شیرخوارگاه در خیابان احمدآباد اصفهان مرکز نگهداری از بچه های زیر 3 سال است، اما گویا به دلیل ثابت ماندن خدمات بهزیستی و گرانی اقلام این کودکان کمبودهای زیادی دارند؛ از لباس و پوشک در هر سایزی گرفته تا شیر خشک، اسباب بازی، عروسک و .

فرستنده پیام شخصی است که نام خانوادگی خود را هم در پایین پیام نوشته و با اعلام شماره تلفن ثابتی خواسته کسانی که می توانند به این کودکان کمکی کنند به آدرس شیرخوارگاه در خیابان احمدآباد مراجعه کنند، اما پیش از آن با شماره تلفن اعلام شده تماس گرفته و از نیازهای ضروری شیرخوارگاه با خبر شوند، در عین حال از مردم خواسته تاجایی که ممکن است پول نقد پرداخت نکنند.

به گزاش ایسنا، در این پیام آدرس شیرخوارگاه نرجس در خیابان احمدآباد اصفهان اعلام شده، در حالی که اوایل آبان ماه امسال بود که ساختمان شیرخوارگاه نرجس اصفهان در خیابان لاهور به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان در فضای مجازی چیست؟

ماجرای درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان در فضای مجازی چیست؟