مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28اقتصادي

ایجاد اکوسیستم ها نیاز امروز کشور است


هلدینگ فاخر که در سه حوزه پست و لجستیک، تجارت الکترونیک و فین تک فعالیت دارد با برگزاری نمایشگاه مجازی سیمرغ، ایجاد اکوسیستمی کارآمد برای رقابت با برندهای جهانی را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی اثبات کرد که بدون بهره مندی شهروندان از یک سیستم ایمن، سریع و قابل اعتماد برای خریدهای آنلاین، توصیه افراد به در خانه ماندن، وعده ای بیش نخواهد بود.

به گفته وی، اگر قانون اجرایی می شد و همه فعالان پستی تحت قانون اساسنامه شرکت ملی پست سامان دهی می شدند، اکنون بخش بزرگ تری از کسب و کارهای متوسط و خرد در کنار فروشندگان آنلاین، می توانستند عملیات بسته بندی، توزیع و پرداخت خود را برون سپاری کرده و با هزینه های بسیار کمتری در بازار فعالیت کنند.

وی افزود: تیپاکس به عنوان بنیان گذار پست خصوصی در کشور با بیش از 60 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در شرایط دشوار در برهه های زمانی مختلف، توانسته بقای خود را حفظ کند و همچنان رهبر بازار باقی بماند.

وی همچنین در خصوص و شرکت های تابعه آن در همه گیری کرونا، به مسئولیت های اجتماعی خود وفادار بوده و بیش از 14 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده و دستکش و بیش از 3 هزار بسته حمایتی ارسال شده از سوی سازمان ملل متحد را به بیش از 20 مهمان شهر ایران، جا به جا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اکوسیستم ها نیاز امروز کشور است

ایجاد اکوسیستم ها نیاز امروز کشور است