مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28ورزشي

کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی


مسابقات تنیس ساحلی و تنیس با ویلچر بهمن امسال برای نخستین بار در جزیره کیش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد تقی امیری خراسانی مدیر عامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با بیان اینکه زیرساخت های خوب ورزشی در کنار امکانات مناسب اقامتی جزیره کیش را به گزینه ای کم نظیر برای میزبانی از مسابقات و اردوهای تدارکاتی تیم های داخلی و خارجی تبدیل کرده است گفت: از ابتدای بهمن امسال 5 دوره رقابت تنیس خاکی در سطح ملی و بین المللی در کیش برگزار می شود.

امیری خراسانی افزود: این 5 رویداد ورزشی با عنوان 1 ماه با تنیس خاکی در کیش فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های خوب جزیره در زمینه گردشگری ورزشی و همچنین جذب سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت اقتصادی در جزیره کیش است.

به گفته وی، مسابقات ملی تنیس جام حذفی بانوان و آقایان، مسابقات بین المللی جوانان (ITF) ، تنیس ساحلی و تنیس با ویلچر (ویژه جانبازان و معلولان) 5 دوره رقابت هایی هستند که از اول بهمن در جزیره کیش آغازشده و تا یک ماه ادامه خواهند داشت.

مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اظهار داشت: رقابت های تنیس ساحلی و تنیس با ویلچر (ویژه جانبازان و معلولان) دو رویداد ورزشی مهم است که امسال و برای نخستین بار است در جزیره کیش برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی

کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی