مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28سياسي

دستگاه های امنیتی با مسببان ترور دانشمند هسته ای برخورد کنند


شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دانشمند هسته ای کشورمان، خواستار برخورد دستگاه های امنیتی با مسببان این حمله ناجوانمردانه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دانشمند هسته ای کشورمان، خواستار برخورد دستگاه های امنیتی با مسببان این حمله ناجوانمردانه شدند.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ بِّهِمْ یُرْ زَقُونَ باز هم جمعه شدقاسم دیگر دادیم، بازهم یک خبر تلخ به رهبر دادیم رفت از بین رفقیان وطن یک سرباز، بازهم هدیه به مهدی عج یک گل پرپر دادیم بار دیگر دست عوامل صهیونیست به خون عزیزی از دانشمندان هسته ای آغشته شد و محسن فخری زاده را به شهادت رساند؛ شهادت این سرباز وطن به رهبری معظم انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

استکبار جهانی و تمام بدخواهان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند با ترور و به شهادت رساندن نیروهای خدوم وزحمت کش سربازان ولایت ملت بزرگ ایران در مقابل توطئه های شما تسلیم نخواهد شد و این اعتقاد همان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است که گفت ما ملت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های امنیتی با مسببان ترور دانشمند هسته ای برخورد کنند

دستگاه های امنیتی با مسببان ترور دانشمند هسته ای برخورد کنند