مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28سياسي

حرکت علمی کشور به برکت شهید فخری زاده توقف ناپذیر است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت علمی کشور، به برکت دانشمندانی همچون شهید فخری زاده ها و طهرانی مقدم ها توقف ناپذیر است و اراده پولادین جوانان انقلابی و نخبگان علمی کشور جهت تداوم راه این شهید مصم تر و شتابنده تر خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت علمی کشور، به برکت دانشمندانی همچون شهید فخری زاده ها و طهرانی مقدم ها توقف ناپذیر است و اراده پولادین جوانان انقلابی و نخبگان علمی کشور جهت تداوم راه این شهید مصم تر و شتابنده تر خواهد شد.

موسی انصاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه عناصر خود فروخته استکبار که با تکیه بر اربابان شان خیال می کنند با به شهادت رساندن این دانشمند برجسته، می توانند جلوی پیشرفت و بالندگی علمی ایران اسلامی را بگیرند، افزود: حرکت علمی کشور، به برکت دانشمندانی همچون شهید فخری زاده ها و طهرانی مقدم ها توقف ناپذیر است و اراده پولادین جوانان انقلابی و نخبگان علمی کشور جهت تداوم راه این شهید مصم تر و شتابنده تر خواهد شد.

وی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران استکبار در ترور و به شهادت رساندن دانشمند ارزشی و ولایی شهید محسن فخری زاده، گفت: شهید فخری زاده در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت علمی کشور به برکت شهید فخری زاده توقف ناپذیر است

حرکت علمی کشور به برکت شهید فخری زاده توقف ناپذیر است