مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28اجتماعي

تردد در گردنه های استان زنجان فقط با زنجیرچرخ


به علت بارش شدید برف در گردنه ها، محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان و لغزنده بودن مسیرهای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راه استان زنجان گفت: به علت بارش شدید برف در گردنه ها، محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان و لغزنده بودن مسیرهای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات برف روبی و نمک پاشی راه ها نیز با تلاش راهداران استان ادامه داشته و تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به دلیل کولاک مقطعی برف و یخ بندان، فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

رییس پلیس راه استان تصریح کرد: با توجه به کولاک مقطعی برف در گردنه ها و محورهای کوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

این مسئول، از رانندگان خواست از سالم بودن خودروی خود مطمئن شوند، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مانند ضدیخ، زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه های استان زنجان فقط با زنجیرچرخ

تردد در گردنه های استان زنجان فقط با زنجیرچرخ