مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-28سياسي

شجاعی: ترور شهید فخری زاده با چراغ سبز بایدن توسط صهیونیست ها اتفاق افتاد


نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ترور شهید فخری زاده با چراغ سبز بایدن و توسط صهیونیست ها اتفاق افتاد والا صهیونیست ها به تنهایی جرأت ندارند چنین غلطی را مرتکب شوند.

- حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: شهید فخری زاده یک سرمایه بزرگ علمی برای کشور ما بود و ترور وی این سرمایه عظیم را از ما گرفت اما دشمنان بدانند که ده ها دانشمند جوان دیگر راه شهید فخری زاده را با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهند داد.

وی افزود: عاملان ترور شهید فخری زاده باید هر چه زودتر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند و بنده خود به طور جد پیگیر این موضوع خواهم بود.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: من مدتی را با شهید فخری زاده کار کرده ام، وی به مبانی انقلابی کاملا پایبند و عاشق امام و رهبری بود و ساعت هایی را خالی می گذاشت و در آن ساعت ها به مطالعه کتاب های امام(ره) می پرداخت و از جمله در مقطعی خود آن شهید به من می گفت کتاب عقل و جهل امام(ره) را دارد مطالعه می کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شهید فخری زاده روحیه تحول خواهی در علم را داشت و معتقد به شکستن مرز علم و دانش بود و همواره در مرزهای علم اعم از علوم پایه و دفاعی حرکت می کرد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: ترور شهید فخری زاده با چراغ سبز بایدن توسط صهیونیست ها اتفاق افتاد

شجاعی: ترور شهید فخری زاده با چراغ سبز بایدن توسط صهیونیست ها اتفاق افتاد