مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-28پزشكي

وضعیت کرونا در کشور با گذشت یک هفته از اعمال محدودیت های سختگیرانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی ، درباره وضعیت فعلی کرونا در کشور، گفت: در یک هفته اخیر که پروتکل ها و محدودیت ها از سوی مردم رعایت شده است، - معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت کرونا در کشور بعد از گذشتن یک هفته از اعمال محدودیت ها، گفت: طی این مدت درون داد های سیستم مقابله با کرونا کاهش خوبی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی ، درباره وضعیت فعلی کرونا در کشور، گفت: در یک هفته اخیر که پروتکل ها و محدودیت ها از سوی مردم رعایت شده است، شاهد هستیم که درون داد های سیستم مقابله با کرونا کاهش خوبی داشته اند.

به عنوان مثال کاهش قابل توجه رفت و آمد ها چه در سطح درون شهری، چه در سطح برون شهری و چه در ساعات مختلف شبانه روز را شاهد هستیم.

همچنین حضور و تماس اجتماعی مردم که منجر به نقض فاصله گذاری اجتماعی می شود نیز به میزان قابل توجه و چشمگیری کاهش یافته است و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

حریرچی ادامه داد: با توجه به تجربه ای که در 89 شهرستان در زمینه اعمال محدودیت ها داشتیم و به ترتیب با تصویب ستاد ملی کرونا، در 43 و 46 شهرستان، تعطیلی های مشابهی با شدت کمتر را در اوایل و اواسط ابان ماه تجربه کردیم، خوشبختانه اکثر این شهر ها از وضعیت قرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در کشور با گذشت یک هفته از اعمال محدودیت های سختگیرانه

وضعیت کرونا در کشور با گذشت یک هفته از اعمال محدودیت های سختگیرانه