مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28اجتماعي

آماده باش کامل کرمانشاه برای بارش های امشب و فردا/ پیک بارش ها شبانه است


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های خدمت رسان برای سامانه بارشی پیش رو، گفت: این سامانه می تواند در برخی نقاط استان تا 90 میلی متر هم بارندگی داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های خدمت رسان برای سامانه بارشی پیش رو، گفت: این سامانه می تواند در برخی نقاط استان تا 90 میلی متر هم بارندگی داشته باشد.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای سامانه بارشی که اوایل هفته جاری جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار کرد: بررسی نقشه ها نشان می دهد بارش ها تشدید و تقویت شده و ممکن است به طور میانگین برای استان حدود 60 میلی متر و برای برخی نقاط تا 90 میلی متر بارندگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شدت بارش ها از عصر امروز(8 آذر) تا اواخر فردا خواهد بود، ادامه داد: عمده بارش ها به صورت تگرگ و رگبارهای متوالی همراه با رعد و برق خواهد بود، اما احتمال بارش برف در نقاط سردسیر و گردنه ها نیز بعید نیست.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، عمده بارش این سامانه برای شهرستان های کرمانشاه، صحنه، دالاهو، گیلانغرب و هرسین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل کرمانشاه برای بارش های امشب و فردا/ پیک بارش ها شبانه است

آماده باش کامل کرمانشاه برای بارش های امشب و فردا/ پیک بارش ها شبانه است