مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28سياسي

نظارت استاندارد تعطیل نمی شود


برنامه نظارتی استاندارد بر روند تهیه و توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی و کل محصولاتی که مشمول قانون استاندارد اجباری، - ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: برنامه نظارتی استاندارد بر روند تهیه و توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی و کل محصولاتی که مشمول قانون استاندارد اجباری، تعطیل بردار نیست و تداوم دارد.

مرتضی رهنما در گفت و گو با ایسنا، گفت: بسیاری از امور تحت هر شرایطی تداوم دارد و انجام برخی فعالیت ها در شرایط خاص، اهمیت بیشتری داشته و با حساسیت و جدیت بالاتری انجام و دنبال می شود.

رهنما با یادآوری اینکه انجام وظایف اداره کل استاندارد هم جزو فعالیت هایی است که هیچ زمانی تعطیل نمی شود، گفت: با وجود تعطیل بودن بسیاری از فعالیت ها در بخش های مختلف و حتی تعطیلی یا کاهش فعالیت دستگاه های دولتی، روند نظارت و پایش توسط کارشناسان استاندارد، ادامه دارد.

او گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، تمرکز بیشتری بر نظارت روی روند تهیه و تولید و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی، از سوی بازرسان استاندارد در فارس اعمال شده است.

رهنما خاطرنشان کرد: در این ایام، نظارت به شکل روزانه بر عملکرد و فعالیت واحدهای توزیع و فروش محصولات غذایی و بهداشتی تداوم دارد و هدف، شناسایی و حذف اقلام فاقد نشان استاندارد یا کشف اقلامی است که از نشان جعلی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت استاندارد تعطیل نمی شود

نظارت استاندارد تعطیل نمی شود