مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28بين الملل

پرت کردن دل و روده خوک در مجلس تایوان در اعتراض به واردات گوشت آمریکایی


نمایندگان مخالف در پارلمان تایوان با پرت کردن دل و روده خوک در صحن پارلمان، اعتراض خود را به آسان تر شدن واردات گوشت خوک نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، آن ها می گویند که تصمیم اخیر دولت مبنی بر اجازه واردات گوشت خوک آمریکایی تهدیدی برای سلامتی انسان است.

به گفته آن ها گوشت وارداتی حاوی راکتوپامین نوعی ماده افزودنی به خوراک دامهاست که استفاده از آن در تایوان، چین و اتحادیه اروپا ممنوع است.

حزب حاکم این اتهام را رد کرده و خواستار انجام بحث منطقی در این باره شده است.

نمایندگان حزب اصلی مخالف (کومینتانگ) در این کشور، سطل های حاوی روده خوک را به سمت سو تسنگ-چانگ پرتاب کردند تا او را از طرح سوال در پارلمان بازدارند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرده که حزب حاکم پیشرو دموکراتیک این اعتراض منزجرکننده را محکوم کرده و آن را هدر دادن غذا خواند که منجر به پخش بوی نامناسب در پارلمان شده است.

بروز چنین جنجال هایی در پارلمان تایوان امری غیرمعمول نیست.

واشنگتن در ماه اوت سال جاری از تصمیم تسای اینگ-ون در مورد آسان تر شدن واردات گوشت خوک از آمریکا از اول ژانویه سال آینده میلادی استقبال کرد.

اما این اقدام باعث افزایش مخالفت ها شده است، بویژه پس از رسوایی های اخیر در مورد ایمنی مواد غذایی که نگرانی هایی را در میان مردم ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرت کردن دل و روده خوک در مجلس تایوان در اعتراض به واردات گوشت آمریکایی

پرت کردن دل و روده خوک در مجلس تایوان در اعتراض به واردات گوشت آمریکایی