مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28سياسي

دلیل دشمنی استکبار با ملت ایران روحیه مقاومت است


فرمانده سپاه بجنورد با تاکید بر اینکه بسیج در توطئه های دشمنان با صلابت ایستاده، گفت: امروز دلیل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران و اسلام وجود تفکر بسیجی و روحیه ی مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی الهی راد صبح امروز در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات و سازمان ها یادآوری کننده فداکاری، رشادت، جانبازی و از خودگذشتگی افرادی است که برای امنیت و آرامش مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد تصریح کرد: داشتن چنین مجموعه ای در ادارات و سازمان ها باعث افتخار است.

وی افزود: بسیج مستضعفین در سال 1358 با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا شد و این نهال کوچک و پرثمر از لحظه تولد در حوادث بزرگ و پرتلاطم در طول انقلاب اسلامی رشد کرد و به درخت تنومندی تبدیل شد که با طوفان های سهمگین نیز در برابر استکبار و ایادی آن خم نخواهد شد.

الهی راد بسیج را مدرسه عشق و دانشگاه معرفت شناسی عنوان و اضافه کرد: پس از دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس، هر جا که دشمنان فتنه و آشوبی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند، بسیج با قدرت و صلابت در خط مقدم حاضر و نقش آفرینی کرد و امروز دلیل دشمنی استکبار با انقلاب و اسلام وجود تفکر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل دشمنی استکبار با ملت ایران روحیه مقاومت است

دلیل دشمنی استکبار با ملت ایران روحیه مقاومت است