مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28سياسي

پنجمین نشست ملی «راه آبادی» در شیراز برگزار می شود


پنجمین نشست راه آبادی با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه ویژه برنامه ترویج کتابخوانی در روستاها و عشایر، - برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ظهر شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پنجمین برنامه از سلسله نشست های علمی ترویج کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری با موضوع راهکارهای آموزش چند فرهنگی در روستاها و عشایر به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

روح الله منوچهری افزود: در این نشست که به صورت مجازی است، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ حسن محمودی توپکانلو، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان و گیتی صفرزاده، داستان نویس به ارائه نکاتی در راستای موضوع برنامه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین تجربیات موفق 2 روستای دوستدار کتاب ضامنجان از استان مرکزی و علویه از استان فارس با حضور کتابداران و مجریان این روستاها به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجمین برنامه راه آبادی روز سه شنبه 11 آذرماه ساعت 20 برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق پیوند https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نشست ملی «راه آبادی» در شیراز برگزار می شود

پنجمین نشست ملی «راه آبادی» در شیراز برگزار می شود