مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-28سياسي

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی نهادهای حوزوی و انقلابی


نهادی حوزوی و انقلابی در قم با صدور بیانیه های جداگانه ای شهادت شهید سرافراز اسلام محسن فخری زاده را تسلیت گفته و اعلام کردند دشمنان کینه توز این مرز و بوم بدانند با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان در حرکت پیشرفت کشور به سوی قله های ترقی و کمال خللی وارد نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پی شهادت دکتر فخری زاده آمده است: ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

ترور دانشمندان و انسان های بی گناه که عمر خود را صرف ارتقای علم و دانش کرده اند کاری پلید و کثیف است که تنها از عهده جنایتکاران و خون خوارانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمالشان برمی آید.

کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند و برای پیشبرد امیال پلیدشان به انجام هر کار ضد انسانی اقدام می کنند و دستشان به خون هزاران انسان بی گناه در سراسر عالم آلوده است.

در این پیام افزوده شده است: این گونه اقدامات با هدف توطئه برای استقلال و آزادی یک ملت با عزت است که برای نیل به استقلال، خون های بسیاری را نثار کرده است.

دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با این گونه اقدامات، کوچک ترین خدشه ای به اراده مردم با غیرت کشورمان نه تنها وارد نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی نهادهای حوزوی و انقلابی

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی نهادهای حوزوی و انقلابی