مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-28اجتماعي

تقلا برای یک تاریخ تولد رُند/پاسخ ثبت احوال به ابهامات صدور شناسنامه


رفیع پور مدیر کل ثبت احوال استان البرز گفت: تاریخ گواهی ولادت قابل تغییر نیست و تاریخ تولد فقط بر اساس گواهی ولادت بیمارستان ثبت می شود.

- محمدعلی رفیع پور، مدیرکل ثبت احوال استان البرز، امروز در گفت گو با خبرنگار فارس با اشاره به علاقمندی والدین برای ثبت تاریخ ولادت فرزندان در تاریخ 1399/9/9، گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، ثبت تاریخ تنظیم و صدور شناسنامه برای نوزادانی که از یکم تا 15 ماه جاری متولد می شوند به تاریخ 1399/9/9 امکانپذیر است، اما تاریخ تولد، تنها بر اساس تاریخ درج شده در گواهی ولادت در شناسنامه ثبت می شود.

وی افزود: در صورتی که نوزادی از یکم تا 15 ماه جاری متولد شود و در مهلت قانونی 15 روزه برای دریافت شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کنند، می توانند تاریخ صدور شناسنامه را به تاریخ 1399/9/9 ثبت کنند اما هیچگونه دخل و تصرفی در ثبت تاریخ ولادت امکانپذیر نیست.

این مقام مسوؤل یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا یی و اجرای محدودیت ها، بر اساس ابلاغ سازمان ثبت احوال کشور، در حال حاضر فقط  خدمات ثبت ولادت و ثبت فوت در ادارات ثبت احوال انجام می شود و شهروندان باید برای دریافت سایر خدمات تا پایان شرایط کرونایی صبر کنند.

  تنها 2 درصد از البرزی ها تقاضای کارت هوشمند ملی ندادند وی در بخش دیگری با اعلام این خبر که بر اساس تعهدات سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلا برای یک تاریخ تولد رُند/پاسخ ثبت احوال به ابهامات صدور شناسنامه

تقلا برای یک تاریخ تولد رُند/پاسخ ثبت احوال به ابهامات صدور شناسنامه