مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-28بين الملل

ادعای مقام اماراتی: صلح امارات و اسراییل نقطه عطفی در منطقه است


وزیر مشاور در امور خارجه امارات صلح کشورش با رژیم صهیونیستی را نقطه عطفی در تحولات منطقه خواند و مدعی شد که افق های صلح در منطقه خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات که در نشست گفت وگوهای کشورهای حاشیه دریای مدیترانه که از طریق ویدئوکنفرانس در رم برگزار شد، مدعی شد که معاهده صلح امضاشده بین امارات و اسراییل نقطه عطفی در تحول منطقه است.

قرقاش تصریح کرد که این معاهده صلح در اصل برای توقف روند الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری بود و افق های روند صلح در غرب آسیا خوب است.

به نوشته روزنامه اماراتی البیان ، وزیر مشاور در امور خارجه امارات همچنین گفت که واکنش های شدید و خشم نسبت به معاهده صلح که در اوایل امضای این معاهده صلح بود اکنون متفاوت است و فلسطینیان این تغییر بزرگ را درک کرد ه اند و بازتاب آن را اخیرا مشاهده کردیم و آن ها (فلسطینیان) اعلام کردند که به زودی تماس های خود با اسراییل را ازسر می گیرند و علاوه بر آن سفرای خود را به امارات و بحرین بازگرداندند.

وی بر ضرورت دفاع از فلسطینیان و حمایت کشورهای عربی از آن ها و نیز ضرورت تلاش برای پیدا کردن راه حل سیاسی تأکید کرد و گفت که نسبت به تصمیمات اخیر فلسطینیان خوش بین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مقام اماراتی: صلح امارات و اسراییل نقطه عطفی در منطقه است

ادعای مقام اماراتی: صلح امارات و اسراییل نقطه عطفی در منطقه است