مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-28سياسي

ترور دانشمندان، نشانه ناتوانی استکبار در رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، گفت: از آن جا که استکبار توانایی رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، - به انجام این اقدامات متوسل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا قاسمی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: عامل اصلی این قبیل ترورها که توسط ایادی خودفروخته و افراد وابسته به استکبار جهانی صورت می گیرد، مقابله با پیشرفت ها و عزت و اقتدار ایران اسلامی است، چرا که دشمن تاب و تحمل این پیروزی ها را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در زمینه فناوری، پزشکی، هسته ای و موشکی توسط این دانشمندان در عرصه بین المللی و منطقه ای خوش درخشیده است، افزود: از آن جا که استکبار توانایی رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، به انجام این اقدامات متوسل می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر صیانت از جان دانشمندان، گفت: در هر جای جهان دسترسی به دانشمندان هسته ای و صنعتی به راحتی قابل امکان نیست و تمام امکانات برای حفظ سلامتی آنان بسیج می شود، بنابراین هر روزنه ای را که دسترسی به این دانشمندان را فراهم می کند باید بست و همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان، نشانه ناتوانی استکبار در رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ترور دانشمندان، نشانه ناتوانی استکبار در رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است