مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-28سياسي

ترور شهیدی فخری زاده نشان به بن بست رسیدن استکبار است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی در پی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، گفت: ترور نشانه به بن بست رسیدنِ استکبار، - در مقابله با ملت مصمّم و پیشرونده ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه ی تروریزم بین الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه های به بن بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده ی ایران اسلامی است.

دستاوردها و پیشرفت های حوزه های علمی، دفاعی، موشکی و هسته ای کشور ثمره وجود انسان های مخلص و فداکاری از جنس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده ها می باشد.

یقیناً انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهیدی فخری زاده نشان به بن بست رسیدن استکبار است

ترور شهیدی فخری زاده نشان به بن بست رسیدن استکبار است