مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-28بين الملل

ملک سلمان در جریان سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان نبود


پادشاه عربستان سعودی از سفر نخست وزیر رژیم اسراییل به عربستان و دیدار با بن سلمان ولیعهد این کشور نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در جریان سفر مخفیانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان نبوده است.

یک منبع عربستانی که دارای ارتباطات گسترده با تصمیم گیران در این کشور است و نیز یک منبع خارجی در ریاض تأکید کردند که پادشاه عربستان سعودی از سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان مطلع نبوده است.

این دو منبع گفتند که بعید است که تا زمانی که ملک سلمان زنده باشد، گام های عادی سازی روابط با رژیم اسراییل توسط ریاض برداشته شود.

این دو منبع تأکید کردند که عادی سازی احتمالی روابط با رژیم اسراییل برای منحرف کردن توجه جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا از مسائل دیگر به ویژه پرونده حقوق بشر عربستان سعودی است.

به رغم تکذیب عربستان اما چندین دیپلمات در منطقه گفتند که دو فرستاده آمریکایی تأکید کردند که دیدار مخفیانه میان نتانیاهو و شاهراده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با حضور مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در شهر نیوم عربستان برگزار شده است.

در همین حال برخی رسانه جزییات جدیدی را از دیدار محرمانه اخیر ولیعهد سعودی و نخست وزیر رژیم اسراییل در حضور وزیر خارجه آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملک سلمان در جریان سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان نبود

ملک سلمان در جریان سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان نبود