مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-28پزشكي

ادارات سمنان این هفته با حداقل کارکنان دایر هستند


بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی سراسر کشور در هفته جاری با حداقل کارکنان دایر بوده و تعطیلی مطلق نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا ، با تأکید بر عدم تعطیلی مطلق ادارات در کشور و استان سمنان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی سراسر کشور در هفته جاری با حداقل کارکنان دایر بوده و به هیچ وجه تعطیلی مطلق نخواهیم داشت.

استاندار سمنان گفت: در این جلسه و پس از ارائه گزارش توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز وزیر کشور، وضعیت استان ها پس از اعمال محدودیت های شدید کرونایی مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت و بر این اساس، اعلام شد که وضعیت استان هم در بحث ابتلا و هم در مقولهٔ مرگ ومیر ناشی از بیماری روند کاملاً نزولی داشته و قابل قبول است.

او با اظهار رضایت از اقدامات انجام شده در استان از مردم و به ویژه کارکنان دولت، اصناف، نیروهای نظامی و انتظامی، پرسنل بهداشت و درمان و سایر اقشار مختلف جامعه به واسطه همکاری در اجرای محدودیت ها و تبعیت از قانون تشکر و اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت و مساعدت بیشتر مردم، هر چه زودتر شاهد کاهش میزان ابتلا و ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات سمنان این هفته با حداقل کارکنان دایر هستند

ادارات سمنان این هفته با حداقل کارکنان دایر هستند