مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28سياسي

پیام تسلیت استاندار اصفهان برای شهادت دکتر محسن فخری زاده


استاندار اصفهان با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده - رییس سازمان پژوهش ونوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده - رییس سازمان پژوهش ونوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، در این پیام آمده است: ترور ناجوانمردانه دانشمند گرانقدر دکتر محسن فخری زاده چهره نخبه صنعت دفاع کشور بیانگر استیصال دشمنان نظام جمهور اسلامی از اقتدار کشور عزیزمان بوده که در اوج درماندگی و بی منطقی با این جنایت چهره پلید خود را آشکار کرده اند.

این اقدام کوردلانه که نشانه های آشکار از دخالت دشمنان ایران اسلامی در آن مشاهده می شود، نشانه ضعف و زبونی عاملان این عمل تروریستی و درستی راه و مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آزمایشی دیگر برای جوامع بین المللی در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم ایران است.

اینجانب شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیر مومن، توانمند و لایق در صنعت دفاع کشور را به پیشگاه حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح این شهید وال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار اصفهان برای شهادت دکتر محسن فخری زاده

پیام تسلیت استاندار اصفهان برای شهادت دکتر محسن فخری زاده