مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28سياسي

احتمال ورود آب به منازل در مناطق فوق بحرانی اهواز


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آبگرفتگی در برخی مناطق شهر پس از آغاز بارندگی شب گذشته گفت: در مناطق فوق بحرانی احتمال ورود آب به منازل وجود دارد و ماندگاری آب در معابر نیز بیشتر است.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آبگرفتگی در برخی مناطق شهر پس از آغاز بارندگی شب گذشته گفت: در مناطق فوق بحرانی احتمال ورود آب به منازل وجود دارد و ماندگاری آب در معابر نیز بیشتر است.

حجت الاسلام جاسم موسی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارندگی در اهواز از شب گذشته، اظهار کرد: در پی اخطاریه هواشناسی، مدیریت شهری در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ادامه اجرای طرح ضربتی دفع آب های سطحی، افزود: همچنان تعدادی از پروژه های این طرح تکمیل نشده است و در حال حاضر پروژه های میدان انقلاب و خیابان فروردین منطقه گلستان نیمه کاره هستند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: عمده مشکلاتی که اکنون گزارش شده مربوط به منطقه 6 شهرداری است که در این منطقه، پروژه های آبفا و شهرداری نیمه تمام هستند و به تعهدات خود به ویژه در کمپلوی جنوبی و خشایار عمل نکرده اند و بنابراین اکنون شاهد آبگرفتگی در این مناطق هستیم.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش حجم بارندگی از بعد از ظهر امروز، تصریح کرد: در مناطق فوق بحرانی احتمال ورود آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود آب به منازل در مناطق فوق بحرانی اهواز

احتمال ورود آب به منازل در مناطق فوق بحرانی اهواز