مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28اقتصادي

کاهش 4000 تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار یزد


رییس اتحادیه مرغداران یزد از کاهش چهار هزار تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار استان به دنبال تامین بخشی از خوراک طیور از سوی دولت خبر داد و تاکید کرد: - ایسنا/یزد رییس اتحادیه مرغداران یزد از کاهش چهار هزار تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار استان به دنبال تامین بخشی از خوراک طیور از سوی دولت خبر داد و تاکید کرد: تا زمانی که مشکل نهاده ها به طور کامل حل نشود، قیمت کاهش چندانی نخواهد داشت.

مهدی دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از کاهش حدود چهار هزار تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو گوشت مرغ از 30 هزار تومان به 26 هزار و 600 تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل نهاده ها به طور کامل حل نشود، قیمت این محصول نیز کاهش چندانی نخواهد داشت و اندک کاهش قیمت کنونی نیز به موجب مقدار نهاده ای است که دولت در حال حاضر تامین کرده است.

دشتی با تتاکید بر این که کاهش قیمت مرغ همراهی بیشتر مسئولان را می طلبد، اظهار کرد: ما به عنوان مرغدار آمادگی کامل برای تولید گوشت مرغ مصرفی جامعه را داریم اما از سمت نهادها و دستگاه های مربوطه باید تامین خوراک طیور انجام شود تا این کالا با قیمت مناسب تری در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 4000 تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

کاهش 4000 تومانی قیمت گوشت مرغ در بازار یزد