مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28سياسي

مشکل تامین برق و روشنایی شهرک های صنعتی سلیمی و سلیمانی رفع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از حل مشکل تامین برق و روشنایی واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی شهید سلیمی و شهید سلیمانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل برق شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هفتهی گذشته، جلسه ای به ریاست استاندار محترم و با حضور رییس محترم دادگستری، دادستان تبریز، جمعی از مدیران دستگاه اجرایی و تعدادی از صاحبان صنایع به منظور بررسی مسایل و مشکلات شهرک های صنعتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، ضمن بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات شهرک های صنعتی، تصمیمات مناسبی نیز به منظور رفع مشکل برق و بهبود وضعیت روشنایی شهرک های صنعتی شهید سلیمی و شهید سلیمانی اتخاذ شد و در این راستا این هفته بازدیدی میدانی با حضور جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از این دو شهرک صنعتی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز، همواره در جهت تامین برق متقاضیان شهرک های صنعتی واقع در حوزه ی کاری این شرکت برآمده است، تصریح کرد: احداث پست های فشار متوسط، احداث شبکه ی 20 کیلوولت و احداث پست فوق توزیع 132 کیلوولت در شهرک شهید سلیمی با مشارکت برق منطقه ای آذربایجان از جمله اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین برق و روشنایی شهرک های صنعتی سلیمی و سلیمانی رفع می شود

مشکل تامین برق و روشنایی شهرک های صنعتی سلیمی و سلیمانی رفع می شود