مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28سياسي

راه شهید فخری زاده توقف ناپذیر است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان ملت ایران بدانند با انجام چنین اقداماتی نمی توانند پیشرفت های علمی کشور و راه شهیدانی همچون فخری زاده ها را متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا حقایق پور در جلسه شورای معاونین با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: ترور ناجوانمردانه این شخصیت برجسته علمی، نشان داد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز چشم دیدن پیشرفت کشورهای مستقل را ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با محکومیت ترور شهید فخری زاده، افزود: انتظار می رود مجامع بین المللی در مقابل این اقدام اسکتبار جهانی سکوت نکرده و به وظایف قانونی که خودشان آن ها را وضع کرده اند، عمل کنند.

گرچه اگر این ترور در کشورهای غربی اتفاق می افتاد بلافاصله ورود می کردند و ده ها قطعنامه و بیانیه از سوی آنان صادر می شد.

حقایق پور گفت: این دانشمند برجسته هسته ای، نه تنها در صنعت دفاعی همواره در فکر تأمین آسایش و امنیت مردم بود، بلکه در مباحث غیر نظامی به ویژه تولید واکسن کرونا نیز در صف اول قدم برمی داشت.

دشمنان ملت ایران بدانند با انجام چنین اقداماتی نمی توانند پیشرفت های علمی کشور و راه شهیدانی همچون فخری زاده ها را متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهید فخری زاده توقف ناپذیر است

راه شهید فخری زاده توقف ناپذیر است