مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-28سياسي

نباید به گرگ ترحم کنیم!


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خون پاک شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان حاکی از این پیام است که ارتباط و مذاکره با دشمنان قسم خورده انقلاب مانند ترحم به گرگ بوده و نباید به گرگ ترحم داشته باشیم.

- کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند دهه اخیر انقلاب اسلامی همواره شاهد کینه توزی و ترورهای کور سیستم های وابسته به صهیونیست و استکبار جهانی بوده که نکته قابل توجه در این کینه توزی ها به تعبیر امام راحل این است که با شهید کردن فرزندان کشور ایران اسلامی و چهره های علمی کشور جز خسران و خزلت چیزی نصیب دشمنان نخواهد بود.

وی تأکید کرد: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست ها و استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دانشمندان عزیز ایرانی عزم مردم را در مقابله با استکبار جهانی که مخالف پیشرفت بیش از پیش کشورمان در زمینه های مختلف علمی هستند را بیشتر می کند.

سرمدی واله افزود: دشمنان و استکبار به این نتیجه رسیده اند که کشور ایران هر چه به لحاظ علمی پیشرفت کند و مسلط شود تاب آوری، مقاومت و ایستادگی این ملت در دفاع از آرمان های وطن بیشتر می شود و این نگاه برای دشمنان بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشور ایران اسلامی با این اقدامات ددمنشانه خود کاری از پیش نخواهند برد و شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به گرگ ترحم کنیم!

نباید به گرگ ترحم کنیم!