مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-28اقتصادي

برای بهره مندی از مزایای سهام عدالت به روش غیر مستقیم در سجام ثبت نام کنید


حدود 30 میلیون نفر از سهام داران سهام عدالت روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کردند که لازم است هر چه زودتر در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند تا از مزایای سهامشان بهره مند شوند.

- سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: حدود 30 میلیون نفر از سهام داران سهام عدالت روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کردند که لازم است هر چه زودتر در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند تا از مزایای سهامشان بهره مند شوند.

حسن علایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پذیرش 29 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس اظهار کرد: مراحل پذیرش شرکت های استانی طی چند ماه گذشته به خوبی طی شده و در حال حاضر 29 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس پذیرش شده اند و شرکت سرمایه گذاری استان البرز نیز هم اکنون در شرف تاسیس است و به محض نهایی شدن، مراحل پذیرش در بورس را طی خواهد کرد.

معاون واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه به زودی مجامع عمومی پنج استان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، افزود: بر اساس ساز و کارهای قانون تجارت برای برگزاری این مجامع لازم است 50 درصد از سهامداران در این مجمع که به صورت الکترونیکی برگزار می شود شرکت کنند و چنانچه در مرحله اول تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب لازم نرسد باید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهره مندی از مزایای سهام عدالت به روش غیر مستقیم در سجام ثبت نام کنید

برای بهره مندی از مزایای سهام عدالت به روش غیر مستقیم در سجام ثبت نام کنید