مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-28پزشكي

بررسی مجدد تعطیلی شهر های قرمز / 1748 نفر از پرواز منع شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، در ارتباط زنده با شبکه خبر، به جزییات جلسه صبح شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: - سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به ارائه تازه ترین وضعیت بیماری و همچنین اعمال محدودیت ها و پروتکل ها در کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، در ارتباط زنده با شبکه خبر، به جزییات جلسه صبح شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارشی از روند درمان بیماران کرونایی و اقدامات 9 ماه گذشته، ارائه و تحلیل شد.

وی با اشاره به روند مطلوب مراقبت از بیماران در بیمارستان ها طی ماه های گذشته که با بیماری کرونا مواجه بوده ایم، افزود: بعد از اعمال تعطیلی های دو هفته ای، مردم در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها بسیار خوب عمل کردند و باعث شدند وضعیت شهر ها تغییر کند.

رییسی با اعلام اینکه از 160 شهر و شهرستان قرمز وضعیت 145 شهر رو به کاهش است، گفت: در خصوص 89 شهر قبلی، به جز دو شهر همه از حالت قرمز خارج شده و نارنجی یا زرد شده اند.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در ارتباط با وضعیت مرگ و میر های کرونایی در کشور، افزود: وضعیت آمار فوتی ها دو تا سه هفته دیگر نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد تعطیلی شهر های قرمز / 1748 نفر از پرواز منع شدند

بررسی مجدد تعطیلی شهر های قرمز / 1748 نفر از پرواز منع شدند