مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-28سياسي

ترور دانشمندان هسته ای حربه دموکرات ها برای تحمیل مذاکره است


دموکرات های آمریکا از ترورها اهدافی داشتند که مهم ترین آن اهداف، فشار بر جمهوری اسلامی ایران برای آمدن به پای میز مذاکره بود.

- حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری  زاده اظهار داشت: پس از فتنه 88 (که خداوند متعال مسببین آن را اگر توبه نکرده اند نیامرزد)، ترور دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما درحالیکه جو بایدن معاون وی بود، صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: دموکرات های آمریکا از این ترورها اهدافی داشتند که مهم ترین آن اهداف، فشار بر جمهوری اسلامی ایران برای آمدن به پای میز مذاکره بود.

به این منظور غرب پرستان و لیبرال های داخل کشور باید جامعه را از درون برای مذاکره با آمریکا آماده می کردند و در همین راستا نقش مسائل اقتصادی سالهای 1390 تا 1392 را هم فراموش نمی کنیم.

وی افزود: در سال 1392 و سرکار آمدن آقای روحانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سخرانی نوروزی خود در حرم مطهر رضوی، اسراییل را تهدید فرمودند که اگر دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حضرت آقا در پاییز همان سال از نرمش قهرمانانه سخن گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان هسته ای حربه دموکرات ها برای تحمیل مذاکره است

ترور دانشمندان هسته ای حربه دموکرات ها برای تحمیل مذاکره است