مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-28اقتصادي

طرح حدنگاری در 35 هزار هکتار از اراضی ملی مهدی شهر انجام شد


رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر از انجام طرح حدنگاری در 35 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: تک برگی شدن اراضی تداخل ناشی از اجرای قوانین موازی را رفع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا عبدوس ظهر شنبه در گفتگو مجازی به رسانه ها ضمن بیان اینکه تاکنون طرح کاداستر در 35 هزار هکتار از اراضی ملی مهدی شهر انجام شد، بیان کرد: اجرای 100 درصدی طرح کاداستر یا همان اخذ سند تک برگی برای همه اراضی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه طرح کاداستر برای اراضی این شهرستان در دست اجرا است، افزود: اخذ سند تک برگ اراضی از طریق اداره ثبت اسناد و املاک پیگیری شده و سپس سند صادر می شود.

رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر بابیان اینکه طرح حدنگاری در 60 پلاک این شهرستان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این طرح در دو حوزه آبخیز هیکو و آسوران صورت گرفته است.

عبدوس بابیان اینکه اجرای طرح ملی کاداستر تداخل ناشی از اجرای قوانین موازی را برطرف می کند، در ادامه تصریح کرد: تولید نقشه های (قومی)، به هنگام سازی اطلاعات فنی، حقوقی، تثبیت مالکیت اراضی ملی و تبدیل استاد دفترچه ای به تک برگی از ویژگی های این طرح است.

وی بابیان اینکه طرح حدنگاری جلوی طمع افراد سودجو را می گیرد، افزود: تهیه نقشه های کاداستری کاهش دعاوی حقوقی در مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حدنگاری در 35 هزار هکتار از اراضی ملی مهدی شهر انجام شد

طرح حدنگاری در 35 هزار هکتار از اراضی ملی مهدی شهر انجام شد