مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-28سياسي

فراکسیون زنان مجلس: انتقام سخت در انتظار عاملان ترور است


فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ترور را نشان دهنده رویکرد نظام سلطه در قبال دستیابی به فن آوری در جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: - فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ترور را نشان دهنده رویکرد نظام سلطه در قبال دستیابی به فن آوری در جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: راهی که این شهید بزرگوار آغاز کرده با حضور جوانان پرشور، مومن و انقلابی پر رهرو خواهد بود و انتقام سخت در انتظار عاملان این ترور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام فراکسیون زنان مجلس در واکنش به ترور شهید فخری زاده به شرح زیر است: بسم رب الشهداء والصدیقین إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ایادی کفر و استکبار و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، برای اثبات نوکری به اربان خود با اقدامی وحشیانه دانشمند برجسته ایران را به شهادت رساندند.

این عمل دژخیمانه نشان داد در مقابل دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد و در برابر دانش پاسخی به جز ترور نمی شناسد، سخن از مذاکره، ذلت است.

در زمانه ای که مدعیان حقوق بشر با تحریم های ظالمانه و ضد انسانی که حتی مانع رسیدن دارو به بیماران می شود و در شرایط شیوع جهانی بیماری، ملت ایران را تحت فشار قرار دادند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون زنان مجلس: انتقام سخت در انتظار عاملان ترور است

فراکسیون زنان مجلس: انتقام سخت در انتظار عاملان ترور است